9/10/88

دیدار رئیس و اعضای مجلس خبرگان شرایط کشور را در مجموع، درحضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز(پنجشنبه) در حال پیشرفت مطلوب دانستند و با اشاره به برگزاری اجلاس سران عدم تعهد در تهران به عنوان نمایش اقتدار، شکوه و عظمت نظام اسلامی، تأکید کردند: دشمنان ملت ایران، با حماقت خود، ‌این اجلاس را به یک جنگ دیپلماتیک با جمهوری اسلامی ایران تبدیل کردند که نتیجه آن، شکست مفتضحانه آنها بود.

رهبر انقلاب اسلامی داشتن یک جمع بندی صحیح و منطقی از وضعیت کشور را ضروری خواندند و افزودند: ارزیابی مسائل از جهات گوناگون، نشانگر شرایط مناسب و خوب کشور برای نشان دادن عظمت اسلام است.
حضرت آیت الله خامنه‌ای خاطرنشان کردند: برگزاری موفقیت آمیز اجلاس سران عدم تعهد در تهران، یک نمونه از شرایط مهیا و آماده نظام فکری است که جمهوری اسلامی ایران به دنیا ارائه کرده است.
ایشان برگزاری اجلاس سران عدم تعهد در تهران را از همه جهت، نمایش اقتدار، شکوه و عظمت دانستند و گفتند: منشأ این شکوه و عظمت، ‌همان تفکری است که امام (ره) براساس اسلام، در کشور بوجود آورد و آن را پرورش داد تا رویش پیدا کرد.
رهبر انقلاب اسلامی افزودند: اجلاس سران عدم تعهد در تهران، می‌توانست همانند سایر اجلاس‌های بین المللی، بصورت معمولی برگزار شود اما شرایط سیاسی دنیا و زمان و مکان برگزاری اجلاس و همچنین حماقتی که بدخواهان ملت ایران انجام دادند،‌ موجب شد که این اجلاس به پدیده‌ای تأثیرگذار و مورد توجه در دنیا و یک جنگ دیپلماتیک با جمهوری اسلامی ایران،‌ تبدیل شود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 16 شهريور 1391برچسب:, توسط پیمان مهرنگ